FAQBermula di ProBit GlobalStruktur Yuran Dagangan di ProBit Global

Struktur Yuran Dagangan di ProBit Global

Tarikh yang Diterbitkan: 12 Oktober 2018 pada 07:57 (UTC+0)

Yuran Deposit

ProBit Global tidak menuntut sebarang yuran deposit, namun, sesetengah syiling memerlukan yuran deposit rangkaian. Anda boleh menyemaknya di halaman Bayaran Deposit & Pengeluaran .

Yuran Pengeluaran

Yuran pengeluaran akan dikenakan apabila aset dikeluarkan daripada ProBit Global. Struktur yuran pengeluaran dan jumlah pengeluaran minimum boleh didapati di halaman Yuran Deposit & Pengeluaran .

Yuran Dagangan

Yuran dagangan lalai di ProBit Global ialah 0.2%. VIP _   struktur keahlian menyediakan yuran dagangan yang berkesan serendah 0.03% untuk tahap VIP 6 dan ke atas. Membayar yuran dagangan menggunakan token PROB memberikan bonus yang dipertingkatkan juga.

Perubahan kepada Struktur Yuran

Sebarang perubahan pada struktur yuran adalah terpulang kepada budi bicara ProBit Global. Apabila keadaan pasaran berubah, ProBit Global boleh dan akan mengubah struktur yuran untuk menyediakan penyelesaian yang paling menjimatkan untuk platform dan pedagang. Pelarasan khusus untuk yuran dagangan akan diumumkan lebih awal supaya pedagang boleh melaraskan strategi pelaburan mereka.