FAQDompetCara Mengesahkan Baki Anda

Cara Mengesahkan Baki Anda

Tarikh yang Diterbitkan: 15 Oktober 2018 pada 06:00 (UTC+0)

Untuk menyemak baki yang tersedia dalam dompet ProBit Global anda, klik ' Dompet' dalam menu di bahagian atas halaman utama dan kemudian pilih ' Baki '

Butiran seperti Baki Tersedia , Jumlah Baki dan Nilai USDT akan dipaparkan.

  • Baki Tersedia - jumlah syiling yang disimpan dalam dompet yang tersedia untuk transaksi. TIDAK TERMASUK syiling yang dikunci dalam urus niaga berterusan seperti pesanan terbuka atau staking.
  • Jumlah Baki - jumlah jumlah syiling yang disimpan dalam dompet. Jumlah ini digunakan untuk semua aset TERMASUK syiling yang dikunci dalam urus niaga yang sedang berjalan seperti pesanan terbuka atau staking.
  • Nilai USDT - anggaran nilai USDT syiling yang disimpan dalam dompet. Ia dikira berdasarkan harga dagangan terkini syiling itu. Sila ambil perhatian, bahawa anggaran nilai syiling mungkin berubah-ubah bergantung pada keadaan pasaran semasa, dan ia tidak menjejaskan jumlah jumlah syiling yang disimpan dalam dompet.

Satu lagi cara untuk melihat baki anda adalah melalui platform dagangan. Klik pada Exchange   dalam menu atas. Di sudut kiri bawah, anda akan menemui ringkasan baki dalam dompet anda.

Mengapa saya tidak melihat syiling saya?

Sila ambil perhatian, bahawa jika anda mempunyai sebarang transaksi berterusan seperti pesanan terbuka atau staking, syiling tidak akan tersedia. Syiling yang dikunci dalam pesanan terbuka dan taruhan hanya boleh dilihat dalam Jumlah Baki.

Bagaimanakah nilai syiling dikira dalam baki dompet saya?

Nilai syiling dalam dompet anda dikira dengan formula berikut:

NILAI USDT = HARGA TERAKHIR DIPERDAGANGKAN x JUMLAH SYILING

Jika nilai syiling lebih rendah atau lebih tinggi daripada yang anda jangkakan, sila kira semula berdasarkan harga dagangan terakhir.

Baki dompet saya berbeza daripada baki alamat deposit saya di rantaian blok

Untuk terus melindungi dana yang didepositkan oleh pengguna, baki dalam ProBit Global dibahagikan dan disimpan dalam kedua-dua dompet sejuk dan panas. Baki yang anda lihat dalam peneroka Blockchain mungkin hanya mencerminkan butiran alamat dompet panas tertentu. Untuk menyemak jumlah baki dompet anda dalam ProBit Global, sila ikuti tapak web dan lawati halaman Wallet > Baki .