FAQBermula di ProBit GlobalCara Rujuk Rakan & Dapatkan Bonus Rujukan

Cara Rujuk Rakan & Dapatkan Bonus Rujukan

Tarikh yang Diterbitkan: 20 Mei 2020 pada 07:38 (UTC+0)

Apakah program rujukan?

ProBit Global menyediakan program rujukan yang membolehkan pengguna merujuk rakan mereka dan memperoleh 10-30% daripada yuran dagangan pengadil mereka sebagai ganjaran.

Jumlah bonus rujukan

Amaun bonus rujukan akan berjulat antara 10% dan 30%, bergantung pada berapa banyak PROB dipertaruhkan. Lebih banyak anda mempertaruhkan, lebih tinggi bonus rujukan anda!

[DISYORKAN] Mempertaruhkan 100,000 PROB amat disyorkan kerana anda akan menerima 30% bonus rujukan. Ketahui lebih lanjut tentang yuran dan bonus di sini .

Masa pengagihan bonus rujukan

Bonus rujukan harian akan diedarkan pada hari berikutnya antara 0:00 UTC dan 24:00 UTC . Ganjaran boleh dilihat dengan mengakses sejarah pengedaran anda .

Cara merujuk rakan

  1. Log masuk dan akses kod rujukan unik anda pada halaman Program Rujukan .
  2. Kongsi kod rujukan anda dengan rakan anda.
  3. Sebaik sahaja rakan anda mendaftar dengan atau memasukkan kod rujukan anda secara manual semasa mendaftar, anda sudah bersedia.

syarat

  • Kod rujukan untuk ProBit Global adalah unik untuk setiap akaun.
  • Sebaik sahaja pengadil mendaftar di ProBit Global, semua yuran dagangan yang ditanggung akan dikenakan ke atas bonus rujukan yang diedarkan.
  • Dagangan yang dianggap tidak teratur atau tidak sah tidak akan layak untuk bonus rujukan.
  • Bonus rujukan tidak boleh digunakan untuk pasangan dagangan yang termasuk dalam pertandingan dagangan atau apabila PROB digunakan untuk membayar yuran transaksi.