FAQAkaun dan sekuritiCara Kemas Kini Nombor Telefon

Cara Kemas Kini Nombor Telefon

Tarikh yang Diterbitkan: 26 Mei 2020 pada 04:58 (UTC+0)

  1. Log masuk ke akaun ProBit Global anda dan pergi ke   Halaman Saya . Anda akan dapat melihat nombor telefon yang dipautkan ke akaun anda.

  1. Pada anak tetingkap sebelah kiri, klik pada tab " Keselamatan ", klik butang " Kemas Kini " dan pilih " Kemas Kini ".

  1. Isikan nombor telefon baharu.

  1. Klik pada '' Hantar kod pengesahan '' dan kod pengesahan akan dihantar ke nombor telefon yang anda isikan pada langkah sebelumnya.

  1. Anda akan digesa untuk mengesahkan 2FA, sila ikut arahan. Ambil perhatian bahawa pengesahan SMS akan menggunakan telefon anda yang sedang didaftarkan.

7. Nombor telefon baharu anda telah berjaya dikemas kini.


Jika atas sebarang sebab anda tidak lagi mempunyai akses kepada nombor telefon berdaftar, sila buat tiket untuk Pasukan Sokongan Global ProBit melalui pautan Hantar permintaan dengan butiran berikut:

Maklumat yang diperlukan:

  • Frasa Permintaan kemas kini nombor telefon ProBit Global”.
  • Alamat e-mel ProBit Global:
  • Nombor telefon semasa:
  • Nombor telefon baharu:
  • nama:
  • Tarikh permintaan:

Dokumen yang diperlukan:

  1. Satu foto yang jelas dan tidak diedit menunjukkan nota tulisan tangan termasuk semua maklumat yang diperlukan di atas dan anda   kad pengenalan .

update_phone_number-closeup.png

  1. Satu foto yang jelas dan tidak diedit menunjukkan semua maklumat berikut bersama-sama:
  • muka anda
  • nota tulisan tangan termasuk semua maklumat yang diperlukan di atas + " Permintaan kemas kini nombor telefon Global ProBit " ditulis frasa.
  • ID anda.

kemas kini_nombor_telefon.png

  1. Tangkapan skrin halaman penuh yang diambil dari dalam bursa atau platform yang digunakan untuk salah satu transaksi terbaharu anda yang dihantar ke dompet ProBit Global anda. Sila pastikan bahawa TXID/cincang kelihatan.

6c436489-6c67-46e6-be33-0f1b82a4de0a.png e48a7bfe-8b66-4176-b548-c3c02a960886.png

Nota: Mengikut dasar rasmi, kami tidak boleh menerima tangkapan skrin ProBit Global, penjelajah blokchain atau e-mel . Anda perlu log masuk ke platform yang digunakan untuk menarik diri dan memberikan tangkapan skrin yang menunjukkan butiran transaksi, yang akan mengesahkan anda sebagai pemilik transaksi yang sah.

 

Selepas semua maklumat diterima dan disahkan, kami akan mengemas kini akaun anda secara manual dengan nombor telefon baharu.
Sila ambil perhatian bahawa selepas menerima dan mengesahkan dokumen, ia mungkin mengambil masa sehingga 7 hari untuk memproses permintaan anda.